Χάνοντας το λίπος στην κοιλιά και τα παραπανίσια κιλά μετά την εγκυμοσύνη



Θα χρειαστείτε

 

Το να βάλατε βάρος στην
εγκυμοσύνη είναι κάτι που θα επρεπε να περιμένετε. Ενδεχομένως να βάλατε και
περισσότερο με αποτέλεσμα τώρα να αγχώνεστε για τα παραπανίσια κιλά και το
λίπος στην κοιλιά που αποκτήσατε κατα την εγκυμοσύνη και πως θα καταφέρετε να
απαλλαχτείτε από αυτό. Καταρχήν, είναι λογικό και απολύτως φυσιολογικό και τα
κιλά να μην έχουν φύγει όλα αλλά και να έχει παραμείνει ένα μικρό φουσκωματάκι
ειδικά χαμηλά στην κοιλιά καθώς αυτό δεν είναι απαραίτητα λίπος κοιλιά  αλλά μορφολογικά το δέρμα και οι μυς δεν έχει
επανέλθει πλήρως μετά την εγκυμοσύνη. Δεν σας αρέσει το ξέρω και είμαι σίγουρη
ότι ανυπομονείτε να δείτε το σώμα σας ξανά όπως ήταν πρίν αλλά θα πρέπει να
έχετε υπομονή. 

Για να χάσει μια γυναίκα τα κιλά της εγκυμοσύνης, πρέπει να ακολουθήσει αργά και σταθερά βήματα προκειμένου να τα χάσει φυσιολογικά χωρίς να ταλαιπωρήσει τον οργανισμό της καθότι με τον ερχομό του μωρού χρειάζεται να έχει τις δυνάμεις της για να το φροντίζει. Ούτε άγχος, ούτε διατροφολογοι χρειάζονται ούτε τίποτα, ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές μπορεί να τα καταφέρει να χάσει τα κιλά εγκυμοσύνης μια χαρά.

Αυτό που χρειάζεται για να «φύγει» το λιπος από την κοιλιά είναι η άσκηση. Μόλις περάσει το διάστημα που απαιτείται και αφού συμβουλευτεί το γιατρό της, μπορεί να αρχίσει να αθλείται. Αερόβιες ασκήσεις όπως είναι το περπάτημα, το τρέξιμο ή το ποδήλατο βοηθούν πολύ στο κάψιμο του λίπους και κυρίως του λίπους γύρω από την κοιλιά. Μπορεί επίσης να ακολουθήσει μια πιο ηπιας μορφή άσκηση όπως ειναι το πιλάτες ή yoga τα οποία έχουν και ειδικές ασκήσεις για αυτό. 

Εαν μια γυναίκα δεν θηλάζει μπορεί να ξεκινήσει μια διατροφή με τρόφιμα χαμηλά σε λιπαρά, πλούσια σε ίνες, υγιή σνακ και φρέσκα φρούτα η όποια θα τη βοηθήσει να χάνει βάρος σιγα σιγα αλλά και θα την κρατάει χορτάτη ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός νέου γονέα. Εάν όμως θηλάζει,καλό θα ήταν να αποφύγει να κάνει δίαιτα τις πρώτες βδομάδες του θηλασμού μιας και αυτό μπορεί να μειώσει σημαντικά ή να σταματήσει τελείως την παραγωγή του μητρικού γάλακτος. Ούτως η άλλως μια γυναίκα που θηλάζει καιει περισσότερες θερμίδες απο μια που δεν θηλάζει οπότε σε συνδιασμό με μια ισορροπημένη διατροφή θα μπορει να χάσει σταδιακά τα κιλά εγκυμοσύνης  παραμένοντας υγιής και δυνατή για εκείνη και το μωρό της.

Αυτό λοιπόν που χρειάζεται είναι ο χρόνος και η υπομονή. Δώστε χρόνο στον εαυτό σας και στο σώμα σας να προσαρμοστεί στις νέες αλλαγές και όλα θα γίνουν.  

Τι να προσέξετε !!

 



5
Μέσος Όρος: 5 (1 vote)
Η βαθμολογία σας: Κανένα


Λίπος στην κοιλιά. Χρειάζεστε υποστήριξη;

Μάθετε πώς θα μπορέσετε να ολοκληρώσετε το πρόγραμμα σας και να πετύχετε το στόχο σας:

Λίπος στην κοιλιά. Υποστήριξη.

Λίπος στην κοιλιά

Διαβάστε ένα ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με το λίπος στην κοιλιά εδώ:

Λίπος στην κοιλιά. Χρειάζεστε υποστήριξη;



    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας