υγεία



Πώς να αποφύγω τον καρκίνο του παχέος εντέρου

Ο καρκίνος του παχέος εντέρου είναι μία από τις συνηθέστερες μορφές καρκίνου σήμερα. Οι αιτίες είναι από τη μία η κληρονομικότητα και από την άλλη διάφοροι εξωγενείς παράγοντες, όπως κακή διατροφή,παχυσαρκία, κάπνισμα, έκθεση στην ακτινοβολία κλπ.



Πώς μπορώ να υπολογίσω το δικό μου Δείκτη Μάζας Σώματος

Τί είναι ο Δείκτης Μάζας Σώματος;

Ο Δείκτης Μάζας Σώματος ή Body Mass Index, όπως αναφέρεται συχνά είναι ένας δείκτης βάρους του σώματος. Δηλαδή τί κάνει; Ταξινομεί τους ανθρώπους σε κατηγορίες ως προς το βάρος τους.

Σήμερα υπάρχουν έξι κατηγορίες : ελλιποβαρής, φυσιολογικός , υπέρβαρος, α΄βαθμός παχυσαρκίας, β' βαθμός παχυσαρκίας, νοσηρή παχυσαρκία. 

Πώς μπορώ να υπολογίσω το δικό μου Δείκτη Μάζας Σώματος;



Πώς να αυξήσω την πρόσληψη ασβεστίου από τη διατροφή μου

Το ασβέστιο (Ca) είναι ένα στοιχείο που ανήκει στη κατηγορία των μετάλλων. Είναι ένα στοιχείο απαραίτητο για τη διατροφή, ιδιαίτερα στα παιδιά και τις γυναίκες.



Ο σίδηρος ανήκει στην κατηγορία των μετάλλων και πιο ειδικά στα ιχνοστοιχεία. Στη φύση βρίσκονται 2 μορφές του σιδήρου:

– Ο οργανικός σίδηρος ή σίδηρος της αίμης ή αιμοσίδηρος ή σιδηρούχος μορφή του σιδήρου (ζωικά τρόφιμα)

–και ο ανόργανος σίδηρος ή μη αιμοσίδηρος ή σιδιρική μορφή (ζωικά και φυτικά τρόφιμα)

Ο οργανικός σίδηρος, δηλ. ο σίδηρος των ζωικών τροφών, απορροφάται καλύτερα από τον ανόργανο. Επιπλέον στα ζωικά τρόφιμα υπάρχει ένας παράγοντας που διευκολύνει την απορρόφηση του σιδήρου.



1. Τι να τρώω για να προστατευτώ από τις λοιμώξεις;



Πώς να αποφεύγω τα κορεσμένα λίπη

Αν και η παρουσία των λιπαρών στη διατροφή μας είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού (δίνουν ενέργεια, περιέχουν βιταμίνες, βοηθούν στην απορρόφηση άλλων θρεπτικών συστατικών κλπ) πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στην κατανάλωση τους για 2 κυρίως λόγους:



    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας