Ψητός σολομός με πιπεριές



Ψητός σολομός για πρωτεΐνη στο φούλ


Ψητός σολομός με πιπεριές

Στο κυνήγι της καθημερινής λήξης πρωτεΐνης υπάρχει στην φαρέτρα μας μια σούπερ συνταγή.

Όλοι οι διαιτολόγοι και διατροφολόγοι προτείνουν την κατανάλωση λιπαρών ψαριών 3-4 φορές την εβδομάδα. Τα ψάρια αυτά είναι τόσο πλουσία σε Ω-3 λιπαρά που είναι άκρως απαραίτητα για την υγειά μας. Οι σαρδέλες και σολωμός είναι δυο από τα πιο γνωστά ψάρια με ωφέλιμα λιπαρά. Και ποιος δεν έχει δοκιμάσει σαρδέλα στα κάρβουνα…..

Ο σολωμός είναι ένα ψάρι που δεν το γνωρίζαμε από παλιά κυρίως λόγο της τιμής του. Τα τελευταία χρόνια η εισαγωγή έχει πάρει τα πάνω της και έτσι μπορούμε να έχουμε στο τραπέζι μας και σολωμό.
Μια αγαπημένη συνταγή η παρακάτω:

παίρνουμε 600 γραμμάρια φιλέτο σολωμό (ή και φέτα)
4-5 πιπεριές για γέμισμα (προτιμήστε τις πολύχρωμες)
χυμό από ένα λεμόνι.
2 κουταλιές του γλυκού απαλή μουστάρδα
λίγο νερό
Σημ: Για ακόμα περισσότερη πρωτεΐνη μπορείτε να προσθέσετε 2 σκουπ καθαρή πρωτεΐνη σόγιας Herbalife

Βάζουμε τον σολωμο με την πέτσα να ακουμπάει στο ταψί, κόβουμε τις πιπεριές σε κομμάτια της αρεσκείας μας, βάζουμε τα υπόλοιπά υλικά στο ταψί.

Αυτό ήταν….

solomos-gia-extra-proteini

ψητός σολωμός

 

Το βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 35-40 λεπτά στους 160 βαθμούς (+άερα)……..και………καλή σας όρεξη.

solomos-sto-foyrno

Σολωμός στον φούρνο

 

 

Σας αρέσουν τα άρθρα μας?  Μοιράστε τα σε κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιείτε.
Μπορείτε να έχετε το κάθε άρθρο με το που αναρτάτε στο email σας. Δείτε εδώ.

 

 

 

Ανάρτηση από «Tasos Triantafyllou»

 

Διαβάστε επίσης και τα άρθρα:

Συνδυασμοί τροφών για καλύτερη διατροφή

Τεχνητό Κρέας. Με κόλλα?

 



5
Μέσος Όρος: 5 (1 vote)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας