Πρόγραμμα προπόνησης με βάρη για γυναίκες



Όπως είπαμε και σε προηγούμενο άρθρο οι γυναίκες που γυμνάζονται με βάρη μπορούν να αποκομίσουν σημαντικά οφέλη. Τα βάρη είναι ο καλύτερος και γρηγορότερος δρόμος για να χτίσουμε ένα όμορφο καλλίγραμμο σώμα.

Το πρόγραμμα είναι για 3 φορές την βδομάδα και απευθύνετε σε γυναίκες που πρώτη φορά έρχονται σε επαφή με τα βάρη. Αν είστε πιο εξοικειωμένες με τα βάρη και γυμνάζεστε συστηματικά μπορείτε να προσαρμόσετε το πρόγραμμα ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες που έχει η κάθε κοπέλα.
Πάντα να κάνετε ένα καλό ζέσταμα και προθέρμανση των μυών πριν την άσκηση με τα βάρη για να αποφύγετε τυχών τραυματισμούς. Η προπόνηση με τα βάρη δεν πρέπει να ξεπερνά τα 45 λεπτά της ώρας. Για κάθε άσκηση να κάνετε 3 σετ. Οι επαναλήψεις που θα κάνετε σε κάθε άσκηση είναι: πρώτο σετ 15, δεύτερο σετ 12 και τρίτο σετ 10.
Σημείωση: συμβουλευτείτε κάποιο γυμναστή για την σωστή εκτέλεση των ασκήσεων.
Απολάυστε το πρόγραμμα στην πηγή άθρου εδώ: http://www.totalfitness.gr/2013/03/programma-gymnastikis-me-vari-gia-ginekes.html 


4.65
Μέσος Όρος: 4.7 (3 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας