Πράσινος καφές παρενέργειες & ασφάλεια - Πως λαμβάνεται



Θα χρειαστείτε

Ο πράσινος καφές φαίνεται να είναι
ασφαλής, βασισμένος σε περιορισμένη έρευνα που έχει γίνει στους ανθρώπους μέχρι τώρα. Στην κλινική έρευνα, καμία σοβαρή παρενέργεια δεν αναφέρθηκε.

Εντούτοις, είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι ο πράσινος καφές περιέχει καφεΐνη,
παρόμοια με τον κανονικό καφέ. Επομένως, ο πράσινος καφές μπορεί να προκαλέσει
παρενέργειες παρόμοιες με τον καφέ.

Η καφεΐνη μπορεί να προκαλέσει αϋπνία, νευρικότητα και ανησυχία,στομαχικές διαταραχές, ναυτία
και εμετό, ταχυπαλμία, αυξημένο ρυθμό αναπνοής, και άλλες παρενέργειες.
Καταναλώνοντας μεγάλες ποσότητες καφέ μπορεί επίσης να προκληθεί πονοκέφαλος,
άγχος, αναταραχή, βουητό στα αυτιά, και καρδιακές αρρυθμίες.

Ειδικές προφυλάξεις & προειδοποιήσεις

Εγκυμοσύνη και
θηλασμός
:

Δεν υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για το εάν ο πράσινος καφές είναι ασφαλής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού. Αποφύγετε
το για σιγουριά.

Αγχώδης διαταραχή:

Η καφεΐνη στον πράσινο καφέ μπορεί να καταστήσει το άγχος εντονότερο.

Αιμορραγική διαταραχή:

Υπάρχει κάποια ανησυχία ότι η καφεΐνη στον πράσινο καφέ να μπορεί να επιδεινώσει τις αιμορραγικές διαταραχές.

Διαβήτης:

Κάποιες έρευνες αναφέρουν ότι η καφεΐνη που βρίσκεται στον πράσινο καφέ
μπορεί να αλλάξει ο τρόπος που τα άτομα με διαβήτη μεταβολίζουν τη ζάχαρη. Η
καφεΐνη έχει αναφερθεί ως αιτία αύξησης καθώς επίσης και μείωσης της γλυκόζης
αίματος. Χρησιμοποιήστε την καφεΐνη με σύνεση εάν έχετε διαβήτη και ελέγχετε τη
γλυκόζη αίματος σας προσεκτικά.

Διάρροια:

Ο πράσινος καφές περιέχει καφεΐνη. Η καφεΐνη του καφέ, ειδικά όταν λαμβάνεται σε
μεγάλες ποσότητες, μπορεί να επιδεινώσει τη διάρροια.

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου:

Ο πράσινος καφές περιέχει καφεΐνη. Η καφεΐνη στον
καφέ, ειδικά όταν λαμβάνεται σε μεγάλες ποσότητες, μπορεί να επιδεινώσει τη
διάρροια και τα συμπτώματα ΣΕΕ.

Γλαύκωμα:

Η λήψη της καφεΐνης που περιλαμβάνεται στον πράσινο καφέ μπορεί να αυξήσει τη
πίεση μέσα στο μάτι. Η αύξηση αρχίζει μέσα σε 30 λεπτά και διαρκεί για τουλάχιστον 90 λεπτά.

Υψηλή πίεση αίματος:

Η λήψη της καφεΐνης που υπάρχει στον πράσινο καφέ μπορεί να αυξήσει τη πίεση του αίματος στους ανθρώπους με αρτηριακή υπέρταση. Εντούτοις,
αυτή η επίδραση είναι μικρότερη στους ανθρώπους που καταναλώνουν τακτικά την
καφεΐνη από τον καφέ ή άλλες πηγές.

Οστεοπόρωση:

Η καφεΐνη από τον πράσινο καφέ, και άλλες πηγές, μπορεί να αυξήσει το ποσοστό
ασβεστίου που εξουδετερώνεται στα ούρα. Αυτό μπορεί να αποδυναμώσει τα κόκαλα.
Εάν έχετε οστεοπόρωση, περιορίστε την κατανάλωση καφεΐνης σε λιγότερο από 300
mg ανά ημέρα (περίπου 2-3 φλυτζάνια του κανονικού καφέ). Η λήψη των
συμπληρωμάτων ασβεστίου μπορεί να βοηθήσει να συμπληρώσει το ασβέστιο που
χάνεται. Οι μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες που έχουν μια κληρονομική κατάσταση
που αποτρέπει τη κανονική επεξεργασία της βιταμίνης D, πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές κατά τη
κατανάλωση της καφεΐνης.

Το μόνο που είναι σίγουρο είναι να
συμβουλεύεστε τον παθολόγο σας πριν αρχίζετε οποιοδήποτε πρόγραμμα απώλειας
βάρους. Μην ζήστε τη ζωή σας βασισμένη στο φόβο - εάν πιστεύετε ότι τα εκχυλίσματα
πράσινου καφέ είναι για σας, συστήνουμε να ακολουθείστε αυτά τα βήματα για να
είστε ασφαλής εσείς και η  οικογένεια σας:

  • Σιγουρευτείτε για την αξιοπιστία του σκευάσματος.
  • Ρωτήστε εάν έχουν πρότυπα σε ισχύ για τη ποιότητα
    του πράσινο καφέ.
  • Ρωτήστε το γιατρό σας!
  • Και θυμηθείτε: Το να χάσουμε βάρος είναι καλό,
    αλλά η ματαιοδοξία δεν είναι το παν. Δώστε στον εαυτό σας κάποια ελευθερία.


0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα


Πολύ καλό και

Πολύ καλό και ουσιώδες άρθρο. Ιδιαίτερα χρήσιμα σχόλια βρήκα εγώ στο http://prasinoskafes.gr
ειδικά για το πως λειτουργεί ο πράσινος καφές και το χλωρογενικό οξύ κτλπ.

Δύο χρήσιμα

Δύο χρήσιμα άρθρα σχετικά με το πράσινο καφέ είναι και τα παρακάτω:

Τι είναι ο πράσινος καφές;: To άρθρο εξηγεί τι είναι ο πράσινος καφές και σε τι διαφέρει από τον καβουρδισμένο
Τι είναι το χλωρογενικό οξύ: Εξηγεί τι είναι το χλωρογενικό οξύ και τα πιθανά οφέλη που μπορεί να προκύπτουν από την χρήση του



    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας