Πως να θεραπεύσεις το ροχαλητό με φυσικό τρόπο



Θα χρειαστείτε

Κρεβάτι και μαξιλάρι !

Το ροχαλητό αποτελεί συχνάένα πολύ σοβαρό ιατρικό αλλά και κοινωνικό πρόβλημα που δεν βασανίζει μόνον αυτούς που ροχαλίζουν, αλλά και αυτούς που κοιμούνται μαζί τους.

Υπολογίζεται ότι κάτι παραπάνω από το 40% των ενηλίκων ροχαλίζουν μόνιμα ή περιστασιακά, ενώ οι επιπτώσεις του ροχαλητού στη σχέση ενός ζευγαριού είναι συχνά καταστροφικές. Αρκεί να αναλογιστείτε ότι μελέτες που έχουν γίνει στην Αγγλία δείχνουν ότι το 80% των ζευγαριών που ο ένας από τους δύο ροχαλίζει, αναγκάζονται να κοιμούνται σε χωριστά δωμάτια, ενώ 1 στα δέκα ζευγάρια σκέφτονται το διαζύγιο για αυτό το λόγο !

Αν λοιπόν και εσύ ροχαλίζει,ς τότε σίγουρα θα βρεις τις εξής συμβουλές χρήσιμες: 

  • Aπέφυγε τη χρήση αλκοόλ και φαρμάκων που ελαττώνουν την αναπνοή όπως υπνωτικά και ηρεμιστικά
  • Να τρως πάντα σε λογικές ποσότητες και ποτέ δύο με τρεις ώρες πριν πέσεις για ύπνο
  • Φάε μέλι ! Για την ακρίβεια, πιες ένα τσάι με μπόλικο μέλι. Η κατανάλωση μελιού βοηθά τη διέλευση του αέρα, λειτουργώντας σαν λιπαντικό στο λαιμό,και ανακουφίζει αρκετά το πρόβλημα
  • Ασκήσου όσο το δυνατόν περισσότερο. Έχει βρεθεί ότι ακόμη και η ελαφράς μορφής άσκηση ελαττώνει την πιθανότητα εμφάνισης ροχαλητού και άπνοιας. 
  • Χάσε κιλά, γενικά όσο πιο παχύς είσαι τόσο περισσότερο θα ροχαλίζεις !
  • Προσπάθησε να κοιμάσαι κάθε βράδυ την ίδια ώρα. 
  • Άλλαξε στάση και προτίμησε την πλάγια στάση αντί για ανάσκελα. Όταν κοιμάστε ανάσκελα η σιαγόνα ανοίγει, και οδηγεί  σε ροχαλητό. 
  • Σταμάτα να καπνίζεις. Το κάπνισμα έχει πολλές αρνητικές συνέπειες, κάτι που λίγοι όμως ξέρουν είναι ότι προκαλεί και ροχαλητό ! 
  • Απόφύγε την υπερκόπωση. Προσπάθησε να κοιμάσαι αρκετά κάθε μέρα και να μην ξενυχτάς πολύ. Έξι με οκτώ ώρες είναι συνήθως αρκετές. Ισχύει όμως και το αντίθετο. Αν κοιμάσαι υπερβολικά πολύ τότε πάλι θα νιώθεις κουρασμένος και φυσικά θα ροχαλίζεις ! 
  • Υπάρχουν ειδικές ρινικές ταινίες που σας επιτρέπουν να αναπνέετε καλύτερα. Εναλλακτικά, μπορείς να αγοράσεις και ειδικό νάρθηκα ροχαλητού ,  που είναι ακόμα πιο αποτελεσματικό
  • Βεβαιώσου ότι πριν κοιμηθής έχεις καθαρίσει και καλά την μύτη σου. Μπορείς να αγοράσεις και ειδικό αποσυμφορητικό μύτης ή ορό που υπάρχουν σε όλα τα φαρμακεία της γειτονίας (αν η μύτη σου είναι βουλωμένη μπορείς να δοκιμάσεις και νερό με μπόλικο αλάτι).

Τι να προσέξετε !!

Καλό είναι να επισκεφτείτε γιατρό σε περίπτωση που:

  • Ροχαλίζεις πολύ δυνατά και βαριά για διάστημα μεγαλύτερο των 2 μηνών
  • Αν αισθάνεσε υπνηλία και κούραση κατά τη διάρκεια μιας συνηθισμένης ημέρας αν και κοιμάσαι αρκετές ώρες
  • Αν σταματάς να αναπνέεις ή βήχεις ή πνίγεσε όταν κοιμάσαι
  • Σε περίπτωση που το πρόβλημα σου είναι πολύ σοβαρό, ίσως χρειάστεί να κάνεις χειρουργική επέμβαση


0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας