Πώς να προστατευτώ από τις καρδιαγγειακές νόσους



Επειδή η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία αρχίστε να προστατεύετε την υγεία της καρδιάς σας ΤΩΡΑ, με μερικά απλά βήματα:

  1. Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε πέντε μερίδες την ημέρα
    πχ αντί για αναψυκτικά προτιμήστε φυσικούς χυμούς, αντί για τυρόπιτες ή κρουασάν φάτε ένα μήλο η μία μπανάνα
  2. Μειώστε το αλάτι
    Αρχίστε να χρησιμοποιείτε περισσότερα καρυκεύματα (πιπέρι, πάπρικα, βασιλικό κλπ) και λιγότερο αλάτι στο φαγητό. Καλό θα ήταν να μη βάζετε την αλατιέρα στο τραπέζι. Αποφύγετε όσο μπορείτε τα συσκευασμένα/επεξεργασμένα τρόφιμα πχ κονσέρβες, έτοιμες σάλτσες σε σκόνη κλπ γιατί έχουν αυξημένη ποσότητα αλατιού
  3. Μειώστε τα "κακά" λίπη.
    Μην καταναλώνετε κόκκινο κρέας πάνω από 1 φορά την εβδομάδα. Αποφύγετε να μαγειρεύετε τα πουλερικά με την πέτσα. Αντί για κρέας μαγειρέψτε ψάρι. Προτιμήστε τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά. Ακόμα καταναλώστε ξηρούς καρπούς (χωρίς αλάτι) 2 φορές την εβδομάδα, έχουν "καλό" λίπος.
  4. Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα.
    Ακόμα και 30 λεπτά περπατήματος την ημέρα μπορούν να κάνουν τη διαφορά
  5. Κόψτε ή ελαττώστε το κάπνισμα
  6. Και τέλος :Κάντε τακτικούς ελέγχους στην υγεία σας.
    Κάντε εξετάσεις αίματος. Ελέγξτε την πίεση σας. Ελέγξτε το βάρος σας. Αν ο Δείκτης Μάζας Σώματος σας είναι πάνω από 25 το βάρος σας είναι πάνω από το φυσιολογικό.


0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας