Πώς να προσλαμβάνω περισσότερες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία



Για να πετύχουμε το σκοπό αυτό επιλέγουμε τρόφιμα που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά ενώ είναι παράλληλα χαμηλά σε θερμίδες, ώστε να μην αυξάνεται η ημερήσια θερμιδική πρόσληψη.

Tα τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά λέγονται επίσης"Τρόφιμα με υψηλή θρεπτική πυκνότητα".

Μερικά τρόφιμα με υψηλή θρεπτική πυκνότητα και παράλληλα χαμηλά σε θερμίδες είναι :
το μπρόκολο,όλα τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά,το κουνουπίδι,λάχανο και λαχανάκια Βρυξελλών,όσπρια,σολομός, τόνος,μύδια,γάλα με χαμηλά λιπαρά,άπαχο κρέας κ.α.

Ακόμα μπορούμε να αυξήσουμε τη θρεπτική αξία ενός γεύματος κάνοντας τους κατάλληλους συνδυασμούς τροφίμων:

  • όσπρια και ψάρια ή άπαχο κρέας(αύξηση ποιότητας πρωτεΐνης, αύξηση απορρόφησης σιδήρου)
  • γάλα και δημητριακά(αύξηση ποιότητας πρωτεΐνης)
  • ρύζι και γιαούρτι (αύξηση ποιότητας πρωτεΐνης)
  • όσπρια και εσπεριδοειδή (αύξηση απορρόφησης σιδήρου).

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα άρθρα για τη διατροφή στο ιστολόγιο "Θέματα Διατροφής"

 



5
Μέσος Όρος: 5 (2 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας