Πως να κόψετε το κάπνισμα.



1. Πώς να κόψω το κάπνισμα;

Η νικοτίνη, η κύρια εθιστική ουσία στο τσιγάρο, αποδίδεται πολύ γρήγορα στον εγκέφαλο και προκαλεί εξάρτηση. Oι καπνιστές τσιγάρων μικρής περιεκτικότητας σε πίσσα και νικοτίνη συχνά αυξάνουν την ποσότητα των τσιγάρων ούτως ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά επίπεδα νικοτίνης στο αίμα. Μελέτες και η μαχόμενη καθημερινή κλινική εμπειρία έχουν δείξει ότι η διακοπή είναι πιο εύκολη όταν

a. Ο καπνιστής επιλέξει συγκεκριμένη ημερομηνία διακοπής(μετά την οποία απαγορεύεται κάθε τσιγάρο), φροντίζοντας να είναι μέσα στις επόμενες τρεις εβδομάδες και εφαρμοστεί προπαρασκευαστικό στάδιο.

b. Κατά το προηγηθέν διάστημα προετοιμασίας, ο καπνιστής πρέπει να αποφύγει να καπνίζει σε μέρη όπου παραμένει επί μακρόν, όπως στο σπίτι ή στο γραφείο, πρέπει να εμπεδώσει τα δυσμενή αποτελέσματα του καπνίσματος με καθημερινή ανάγνωση σχετικών άρθρων, πρέπει να συνειδητοποιήσει την σημασία της δύναμης της θελήσεως και να ζητήσει την βοήθεια του οικογενειακού περιβάλλοντος. Η ιατρική βοηθά σήμερα περιπτώσεις σημαντικής νικοτινικής εξάρτησης με φάρμακα απεξάρτησης, η χορήγηση των οποίων αρχίζει κατά το προπαρασκευαστικό στάδιο.

2. Πώς μπορούν η οικογένεια και οι φίλοι να με βοηθήσουν να κόψω το κάπνισμα;

Λίγα πράγματα μπορούν να κάνουν οι φίλοι, το οικογενειακό και επαγγελματικό σας περιβάλλον. Πάντως η ψυχολογική σας στήριξη και η απλή κίνηση «να μην καπνίζουν μπροστά σας», είναι απλά μέτρα που βοηθούν αποτελεσματικά και πρέπει να αρχίζουν ήδη κατά το προπαρασκευαστικό στάδιο.



2.6
Μέσος Όρος: 2.6 (5 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας