Πώς να γράψετε μια αγγελία για την πώληση ακινήτου



Οι αγγελίες και μικρές αγγελίες χώρου είναι σήμερα το πιο δημοφιλές διαφημιστικό μέσο επιλογής για τον κλάδο των ακινήτων. Οι λόγοι είναι η ευκολία, η αμεσότητα και η κερδοφορία. Τα τελευταία χρόνια μια τοπική εφημερίδα ήταν συνήθως το πρώτο μέρος που ένας ενδιαφερόμενος αγοραστής θα έκανε μία έρευνα αγοράς, για ένα ακίνητο. Σήμερα οι τοπικές εφημερίδες έχουν εκτοπιστεί από το διαδίκτυο όπου οι αγγελίες έχουν άμεσα αποτελέσματα. Δηλαδή αν μια διαφήμιση δεν δημιουργεί κερδοφόρα απόδοση ... μπορείτε να την έχετε αλλάξετε, μέσα σε ελάχιστα λεπτά.

Τι να προσέξετε !!

Στην πραγματικότητα, οι αγγελίες είναι φθηνές σε σύγκριση με direct mail, telemarketing, διάφορα φυλλάδια και διαφημίσεις προβολής. Σε μια ιστοσελίδα, μπορείτε να δημοσιεύσετε οποιοδήποτε αριθμό αγγελιών και το κυριότερο δωρεάν. Πλέον, οι άνθρωποι δεν διαβάζουν μικρές αγγελίες για ευχαρίστηση, γιατί πια θεωρούνται το απόλυτο εργαλείο για μια έρευνα αγοράς. Αν έχετε ένα μεσιτικό γραφείο, πολύ πιθανά θα εξασφαλίσετε μια πώληση ακινήτου ή θα υπογράψετε ένα πετυχημένο συμβόλαιο ως άμεσο αποτέλεσμα μιας αγγελίας. Όμως πρέπει να προσέξετε μερικά πράγματα που θα τα αναλύσουμε παρακάτω, για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.


Η αγγελία σας θα πρέπει να κάνει τον αναγνώστη, να σηκώσει το τηλέφωνο, να σας στείλει ένα email, να ζητήσει αναλυτικές πληροφορίες, να επισκεφθεί το site σας ή ακόμα και να έρθει στο γραφείο σας. Πρέπει να ξέρετε ακριβώς τι θέλει ο αγοραστής ή τι απαιτεί η αγορά σήμερα. Δηλαδή η αγγελία σας να προσελκύει αμέσως την προσοχή, να διατηρεί το ενδιαφέρον, να φέρνει επιθυμία για προσφορά και προοπτική ο μέλλων αγοραστής να αναλάβει δράση. Για να γίνει πιο κατανοητό αν η διαφήμιση δεν διαβαστεί, δεν θα προχωρήσετε σε πωλήσεις, αν δεν την έχει δει, δεν μπορεί να διαβαστεί, και αν δεν κερδίσει ή τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη, δεν θα έχει αποτελέσματα.

 

Ένα μυστικό για να έχετε αποτελέσματα με ενδιαφερόμενους αγοραστές, είναι να περιλαμβάνετε την τιμή του ακινήτου στις αγγελίες σας με τους όρους πληρωμής ή τις μηνιαίες δόσεις αν υπάρχει δυνατότητας χρηματοδότησης από τράπεζα. Πρέπει να καταλάβετε ότι ένα ακίνητο και κυρίως μια κατοικία, θα το αγοράσει κάποιος που ταιριάζει στον τρόπο ζωής του και μπορεί να το αντέξει οικονομικά. Έτσι όταν αναφέρετε τη θέση του ακινήτου, να αναφέρετε τα εσωτερικά χαρακτηριστικά όπως το τζάκι και τον περιβάλλον χώρο όπως για παράδειγμα τον υπέροχο κήπο του, μέσα στην αγγελία σας να ζωγραφίζετε μια εικόνα ενός τρόπου ζωής. Στο τέλος θα ολοκληρώσετε τη διαφήμιση σας με τη διασφάλιση ότι μπορούν να αντέξουν οικονομικά αυτό τον τρόπο ζωής.

Ελπίζω να έγιναν κατανοητά τα παραπάνω. Μια πετυχημένη αγγελία πώλησης θα έχει προσελκύσει την προσοχή των δυνητικών αγοραστών, θα έχουμε τονώσει την επιθυμία να θέλουν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τις πληροφορίες που διαφημίζετε. Και τέλος, έχουμε καθορίσει τα συγκεκριμένα οικονομικά μέτρα της πώλησης. Αν τα παραπάνω στοιχεία είναι παρόντα στις αγγελίες σας, τότε έχετε κατανοήσει τη βασική φόρμουλα. Αν όχι μπορείτε να κάνετε δοκιμές με διάφορες αγγελίες μέχρι αυτή η πρακτική, ο τύπος, η ιδέα και η αίσθηση αυτού το είδος της γραφής αγγελιών γίνεται δεύτερη φύση σε σας. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να αποκτήσετε εμπειρία στο γράψιμο μιας καλής διαφήμισης ενός ακινήτου και που θα έχει άμεση ανταπόκριση και καλές πωλήσεις.

 



0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας