Πώς να ελαττώσετε το αλάτι στο διατροφή σας



Μία συνήθης προτροπή διαιτολόγων-διατροφολόγων αλλά και γιατρών είναι να μειώσουμε το αλάτι που προσλαμβάνουμε καθημερινά, ειδικά σε άτομα με αυξημένη αρτηριακή πίεση (υπέρταση).

Πώς το πετυχαίνουμε αυτό;

Αρκεί να μειώσουμε το αλάτι που προσθέτουμε στο φαγητό; Αρκεί να πετάξουμε την αλατιέρα από το τραπέζι;

Δυστυχώς όχι, γιατί το αλάτι βρίσκεται "κρυμμένο" σε διάφορες τροφές. Οπότε το ερώτημα είναι ποιες είναι οι τροφές αυτές που είναι πλούσιες σε αλάτι ώστε να τις αποφεύγουμε;

Εδώ να σημειωθεί ότι όσο πιο επεξεργασμένο είναι ένα τρόφιμο, τόσο πιο πιθανό είναι να έχει μεγαλύτερη ποσότητα αλατιού.

Παρακάτω βλέπουμε τροφές που περιέχουν αυξημένα επίπεδα αλατιού. 

  • Αλλαντικά κάθε λογής
  • Φαγητά από κονσέρβες
  • Παστά κάθε λογής πχ ψάρια
  • Προμαγειρευμένα φαγητά
  • έτοιμες σούπες πχ σούπες σε σκόνη
  • Πίκλες
  • Έτοιμες σάλτσες πχ κέτσαπ, Woscestershire, Τeriyaki κλπ
  • Αλατισμένες ελιές
  • κύβοι λαχανικών και ζωμού κρέατος
  • αλατισμένος τοματοχυμός
    φαγητά σε ταβέρνες/εστιατόρια/καντίνες κλπ
  • Τυριά, ειδικά τα αλοιφώμενα
  • Junk food πχ πατατάκια, γαριδάκια, ποπ κορν, μπέργκερ κλπ
    βούτυρο

Το παραπάνω άρθρο είναι αναδημοσίευση από το ιστολόγιο "Θέματα Διατροφής"



4.25
Μέσος Όρος: 4.3 (4 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας