Πώς να αποφύγω την καταστροφή των βιταμινών στα τρόφιμα



Όλοι ξέρουμε πόσο σημαντική είναι  για τον οργανισμό η πρόσληψη όλων των βιταμινών. Ωστόσο μερικές φορές οι βιταμίνες καταστρέφονται κατα την επεξεργασία των τροφών. Πχ Μερικές βιταμίνες καταστρέφονται με το τεμάχισμα των τροφίμων, το ξεφλούδισμα, το μαγείρεμα, την έκθεση στο φως, την παραμονή των λαχανικών για μεγάλο διάστημα στο νερό κ.α.

Τι μπορώ να κάνω για να αποφύγω την καταστροφή των βιταμινών;


Για να αποφύγουμε την καταστροφή των βιταμινών ακολουθούμε μερικές απλές συμβουλές:

 

1. καταναλώνουμε τα φρούτα με τη φλύδα όπου είναι δυνατό

2. αποφεύγουμε τις έντονες κατεργασίες όπως είναι το τηγάνισμα και οι πολτοποίηση

3. όταν βράζουμε αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε πολύ νερό

4. είναι καλό να μη βράζουμε τα λαχανικά τόσο ώστε να μαραθούν

5. δεν αφήνουμε εκτεθειμένα στο φως : λάδι, γάλα , χυμό φρούτων και λαχανικά

6. δεν ψιλοκόβουμε τα λαχανικά και τα φρούτα

7. κόβουμε τη σαλάτα λίγη ώρα πριν την καταναλώσουμε

8. δεν αφήνουμε τα λαχανικά όλο το βράδυ μέσα στο νερό

 

Στο ιστολόγιο "Θέματα Διατροφής" μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις βιταμίνες.



0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας