Πώς να αποφύγετε την πρόσληψη περιττών θερμίδων



Γιατί τρώμε; Επειδή πεινάμε; Γιατί το φαγητό είναι απαραίτητο για την επιβίωση; Ναι, αλλά όχι μόνο γι αυτό. Πολλές φορές δεν τρώμε επειδή απλώς πεινάμε αλλά για άλλους λόγους. Μερικά καθημερινά παραδείγματα είναι όταν βλέπουμε ή μυρίζουμε κάποιες "λιχουδιές".

Το ερέθισμα που δέχονται οι αισθήσεις μας έχουν ως αποτέλεσμα να ανοίγει η όρεξη μας και να καταναλώνουμε τροφές σε ώρες και ποσότητες που δεν είναι κατάλληλες.

Όταν παρακολουθούμε τηλεόραση και τρώμε εύκολα ξεχνιόμαστε και καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες. Ακόμα τα άτομα που τρώνε μόνα τους τείνουν να τρώνε μεγαλύτερες ποσότητες από τα άτομα που τρώνε με παρέα.

Τί μπορούμε να κάνουμε ώστε να καταναλώνουμε τις ποσότητες των τροφών που έχει πραγματικά ανάγκη ο οργανισμός; Μπορούμε να ακολουθήσουμε μία σειρά συμβουλών που στοχεύουν να θέσουμε υπό έλεγχο τα εξωτερικά ερεθίσματα που ξεγελούν τον οργανισμό και μας οδηγούν στην υπερφαγία.

ΑΓΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

  • μην ψωνίζετε ενώ πεινάτε
  • καθορίστε μία λίστα με τα ψώνια σας και μην αποκλίνετε από αυτή
  • αγοράστε τρόφιμα με υψηλή θρεπτική αξία και ταυτόχρονα χαμηλή θερμιδική αξία πχ. λαχανικά, γάλα 2% . Να διαβάζετε τις ετικέτες των προϊόντων
  • προτιμάτε τις φυσικές τροφές όσο το δυνατόν περισσότερο

ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΡΟΦΗΣ

  • διατηρείστε τα παχυντικά τρόφιμα σε σημεία που κλειδώνουν και μένουν αθέατα πχ σε ντουλάπια
  • να έχετε άμεσα διαθέσιμες τροφές με λίγες θερμίδες πχ καρότα, ραπανάκια

ΤΡΟΠΟΣ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑΤΟΣ

Διαβάστε τη συνέχεια στο ιστολόγιο "Θέματα Διατροφής" .



3
Μέσος Όρος: 3 (3 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα


θερμίδες τροφών

Σε αυτό το site μπορείτε να βρείτε θερμιδες τροφιμων.



    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας