Μερικοί εύκολοι τρόποι για αυξήσουμε τη φυσική μας δραστηριότητα



Είναι γνωστό ότι η καθιστική είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες της παχυσαρκίας.

Στο παρελθόν οι άνθρωποι μπορεί να μην είχαν χρόνο για γυμναστήριο και σπορ αλλά εργάζονταν περισσότερο χειρωνακτικά, περπατούσαν μέχρι το σπίτι τους και ανέβαιναν τις σκάλες. Έτσι, με αυτή την καθημερινή γυμναστική, διατηρούσαν το σώμα τους σε καλή φυσική κατάσταση.

Τι μπορεί να κάνει ο σύγχρονος άνθρωπος στην καθημερινή του ζωή για να αυξήσει τη φυσική του δραστηριότητα;

ΕΥΚΟΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

  • Σταθμεύστε το αυτοκίνητο σας 1 -2 τετράγωνα πιο μακριά από τον προορισμό σας ώστε να περπατήσετε την υπόλοιπη διαδρομή. Σταδιακά η απόσταση μπορεί να μεγαλώσει
  • Κατεβείτε από το ασανσέρ έναν όροφο πιο πριν
  • Κρύψτε το τηλεκοντρόλ! έτσι θα αναγκαστείτε να διανύσετε την απόσταση καναπές-τηλεόραση. Θα εκπλαγείτε πόσες φορές θα πρέπει να σηκωθείτε
  • Προτιμήστε τις κανονικές σκάλες αντί για τις κυλιόμενες Αν τα σκαλιά είναι πολλά πάρτε τις κυλιόμενες αλλά μη μείνετε ακίνητοι. Ανεβείτε τις (κυλιόμενες) σκάλες
  • Χρησιμοποιείστε ποδήλατο ή περπατήστε στις κοντινές διαδρομές
  • (Για ιδιοκτήτες σκύλων) Να βγάζετε καθημερινά το σκύλο σας βόλτα. Σταδιακά αυξήστε τη διάρκεια της βόλτας.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο ιστολόγιο "Θέματα Διατροφής" .



3.5
Μέσος Όρος: 3.5 (2 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας