HEALTHY TIPS



  • Αποφύγετε την κρυμμένη ζάχαρη στις έτοιμες τροφές
         Συστατικά όπως: σουκρόζη, δεξτρώζη, γλυκόζη, ή καλαμποσάκχαρο είναι    κοινή ζάχαρη σε … παραπλανητική μορφή.
  • Μην επιλέγετε φρούτα εκτός εποχής
    (ψυγείου ή θερμοκηπίου) περιέχουν σημαντικά λιγότερες βιταμίνες και
    ιχνοστοιχεία απ’ ότι τα φρέσκα.
  • Οι άντρες παρουσιάζουν
    υψηλότερη αιμοσφαιρίνη και υψηλό αιματοκρίτη συγκριτικά με τις γυναίκες,
    συνθήκες που αυξάνουν κατά 40% την εμφάνιση καρδιοπάθειας και
    εγκεφαλικού.
  • Το ιδανικό συμπλήρωμα που προφυλάσσει από οστεοπόρωση τις γυναίκες κοντά στην οστεοπόρωση πρέπει να έχει Βιταμίνη D3, μαγνήσιο και ασβέστιο.
  • Μια ζεστή κοτόσουπα, ντοματόσουπα με πολλά λαχανικά μειώνει τη ένταση του βήχα και την καταρροή κατά τη διάρκεια μιας ίωσης.
  • Πλούσια σε πρωτεΐνη και ίνες τα όσπρια σταθεροποιούν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, χαλιναγωγώντας έτσι τη λαχτάρα για παθητικές τροφές.
  • Ο καφές βοηθάει την
    αναπνευστική και πνευμονική λειτουργία αφού περιέχει υψηλές τιμές
    θεοφιλλίνης – βασικό συστατικό βροχοδιασταλτικών σκευασμάτων.
  • Ένας χυμός τζίνσενγκ 3 ώρες
    πριν από το γυμναστήριο προκαλεί ήπια και σταθερή εγρήγορση του νευρικού
    συστήματος, βελτιώνοντας σημαντικά την απόδοση.
  • Το μάσημα τσίχλας μετά από
    γεύματα δημιουργεί έκρηξη οξέων στο στομάχι βοηθώντας την πέψη και
    προφυλάσσοντας τον οισοφάγο από καούρες.
  • Ένα πρωινό σκοτσέζικο ντουζ (με εναλλαγές ζεστού-κρύου νερού ) τονώνει την κυκλοφορία του αίματος και αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας.

 



5
Μέσος Όρος: 5 (1 vote)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας