Διατροφή μετά τα 40



Θα χρειαστείτε

Υπομονή, άσκηση, διατροφή

Από μια ηλικία και
ύστερα (40+), το να ακολουθήσουμε μία επιτυχημένη δίαιτα γίνεται όλο κα πιο
δύσκολο. Αυτό που δούλευε πριν 20 χρόνια -όπως το να μη τρώμε πρωινό για ένα
μήνα- μπορεί να μην έχει πια αποτελέσματα. Τι μπορεί λοιπόν να κάνει κάποιος
που έχει ξεπεράσει την ηλικία των 40 ; Κάποιος που θέλει να απαλλαχθεί από την
μπυροκοιλιά και ίσως ακόμα και την γυναικομαστία ;

Μέθοδος
Νο.1 Κρατήστε ένα ημερολόγιο τροφίμων για 1-2 μήνες
Μπορεί να ακούγεται βαρετό να σημειώνεις σε ένα ημερολόγιο το τι τρως, αυτή
η μέθοδος όμως έχει δύο πλεονεκτήματα:

  • Είναι εύκολη 
  • Είναι αποτελεσματική 

Tο βασικό που
χρειάζεται να κάνεις με αυτήν την μέθοδο είναι να είσαι ειλικρινής και να μην
"ξεχνάς" να σημειώσεις πράγματα που έχεις φάει. Η μέθοδος αυτή είναι
αποτελεσματική για δύο λόγους:

  • Κρατάς τον εαυτό σου ενήμερο για το τι έχεις φάει και έτσι μπορείς να
    ελέγχεις τις θερμίδες που καταναλώνεις
  • iΣου δημιουργεί τύψεις κάθε φορά που το παρακάνεις. Τύψεις που κάθε φορά που
    ανοίγεις το ημερολόγιο επανέρχονται !

 

Κάτι καταπληκτικό με
αυτή την μέθοδο είναι ότι πολλοί που την χρησιμοποιούν ανακαλύπτουν παχυντικές
συνήθειες που έχουν χωρίς να το παίρνουν χαμπάρι. Για παράδειγμα ότι
καταναλώνουν πάνω από 10 κουταλιές ζάχαρη την μέρα (με τον καφέ ή το
τσάι)/ 

Σβήσε τις κακές θερμίδες
Αφαίρεσε από την ζωή σου τις κακές και αχρείαστες θερμίδες. Το γνωστότερο
παράδειγμα τέτοιων θερμίδων είναι αυτές που προέχονται από το αλκοόλ.
Ένα άλλο παράδειγμα είναι η ζάχαρη, είτε από τα ποτά είτε από διάφορα τρόφιμα
που την περιέχουν σε μεγάλες ποσότητες.

Προτίμησε τις light εκδοχές σε τυροκομικά, γαλακτομικά προιόντα
Ένας πολύ εύκολος τρόπος να κόψεις πολλές θερμίδες είναι να αντικαταστήσεις
τα τυροκομικά και γαλακτομικά προιόντα με τις
light εκδοχές. Η γεύση τους είναι ουσιαστικά η ίδια ενώ το κόστος τους ελαφρά
μεγαλύτερο. Σίγουρα όμως αξίζει, γιατί θα γλιτώσεις τουλάχιστον 300 θερμίδες
ημερησίως.


Δοκίμασε κάποιο συμπλήρωμα αδυνατίσματος

Σήμερα κυκλοφορούν πολλά συμπληρώματα και χάπια αδυνατίσματος που θεωρούνται
και ασφαλή και αποτελεσματικά. Ένα παράδειγμα είναι αυτό , το συνιστούν πολλοί
ειδικοί και διατροφολόγοι και σίγουρα αξίζει μια δοκιμή.


Ξεκίνα άσκηση

Η άσκηση είναι απλά ο καλύτερος και πιο υγιεινός τρόπος για να χάσεις τα
περιττά κιλά. Αν έχεις ξεχάσει τη σημασία της λέξεως ξεκίνα από μερικούς απλούς
περίπατους. Μην «ζοριστείς» γιατί είσαι και σε επικύνδυνη ηλικά. Καλό είναι να
αποφύγεις αθλήματα που καταπονούν τα γόνατα - μπάλα ή τρέξιμο -  ιδίως στην αρχή. Ξεκίνα με περπάτημα, κολύμπι,
ποδήλατο και άλλες «χαλαρές» για τις αρθρώσεις ασκήσεις. Με τον καιρό, μπορείς
να αρχίσεις και πιο σκληρά αθλήματα, στα όρια βέβαια που τα «σηκώνεις» !

 

Καλή επιτυχία ! 

Τι να προσέξετε !!

Τις υπερβολές. Δεν είσαι πια νέος, είναι πολύ εύκολοτερο να τραυματιστείς σε αυτήν την ηλικία.



0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας