Διατροφή για νηστεία



Σε περιόδους νηστείας δυσκολευόμαστε να αντεπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της προπόνησης λόγω της έλλειψης σε βασικά αμινοξέα πρωτεΐνες και βιταμίνες.

Στη νηστίσιμη διατροφή τα όσπρια αποτελούν μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης. Τα όσπρια όμως υπολείπονται σε ορισμένα βασικά αμινοξέα τα οποία βοηθούν για καλύτερη απορρόφηση πρωτεΐνης. Αυτά τα αμινοξέα μπορούμε να τα βρούμε σε άλλες νηστίσιμες τροφές όπως ρύζι, πατάτα, καλαμπόκι, πλιγούρι. Έτσι θα πρέπει να συνδυάζουμε τα όσπρια, όπως για παράδειγμα φακές με ρύζι, ρεβύθια με πατάτες...

Πιο κάτω θα δούμε ένα πλάνο διατροφής  με νηστίσιμες τροφές που θα μας βοηθήσουν και θα μας δώσουν τη δύναμη να μπορούμε να κάνουμε μια καλή γυμναστική . Σε περιόδους νηστείας καλό είναι να χαλαρώνουμε λίγο τις προπονήσεις μας.

Σημείωση: Η ποσότητες των φαγητών μπορούν να αυξηθούν ή να μειωθούν ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε ενός.

Πρωινό
Ένα φλιτζάνι νιφάδες βρώμης ή all bran
Ένα ποτήρι γάλα σόγιας
Μια κουταλιά της σούπας μέλι
Ένα φρούτο της επιλογής σας

Δεκατιανό
Μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι ολικής
10 καρύδια ή φιστίκια κάσιους ή αμύγδαλα

Μεσημεριανό
Ενάμιση φλιτζάνι όσπρια της επιλογής σας μαζί με ρύζι ή πατάτα ή καλαμπόκι ή πλιγούρι
Σαλάτα της επιλογής σας
2 Κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο

Απογευματινό
Μια μπανάνα
3 φρυγανιές
1 ποτήρι φρέσκο χυμό

Βραδινό
Μια επιλογή από όστρακα, μαλάκια και κεφαλόποδα με μέτρο
Σαλάτα της επιλογής σας
Μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

Πριν τον ύπνο
Ένα ποτήρι γάλα σόγιας

10 καρύδια ή φιστίκια κάσιους ή αμύγδαλα

Καλή Σαρακοστή σε όλους.

 

Πηγή: http://www.totalfitness.gr/2013/03/nistia-kai-diatrofi.html 



5
Μέσος Όρος: 5 (3 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας