Δίαιτα 1800 θερμίδων – Υγιεινό πρόγραμμα διατροφής



Υγιεινό πρόγραμμα διατροφής 1800 θερμίδων – δίαιτα

Ένα πλάνο διατροφής-δίαιτας 1800 θερμίδων προϋποθέτει την κατανάλωση τριών γευμάτων και τριώνσνακ κάθε μέρα, για να παρέχετε στο σώμα σας διαρκή ενέργεια. Ας δούμε ένα παράδειγμα δίαιτας 1800 θερμίδων που μας δίνει και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας.
1800-Colories-Diet

Ένα πλάνο 1800 θερμίδων μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε ένα επιπλέον σνακ και να μπορούμε να καταναλώνουμε λίγο περισσότερο άμυλο από ότι οι δίαιτες χαμηλότερων θερμίδων ώστε να καλύπτονται και οι ανάγκες του σώματος σε πρωτεΐνη και υδατάνθρακες. Αν έχετε δει τα προγράμματα των 1200 και 1500 θερμίδων θα παρατηρήσετε ότι αυτά τα μενού είναι μικρά, με λίγη ποσότητα τροφής, αλλά καθώς οι θερμίδες ανεβαίνουν έχουμε αυξήσει την ποσότητα των μερίδων σε διαφορετικές ομάδες τροφίμων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε το μενού παρόμοιο σε όλα τα επίπεδα των θερμίδων, έτσι, αν ένα ζευγάρι θέλει να κάνει δίαιτα ταυτόχρονα, αλλά οι θερμιδικές τους ανάγκες διαφέρουν, μπορούν να ακολουθήσουν ένα πλάνο μαζί, χωρίς να χρειάζεται να μαγειρεύουν διαφορετικά φαγητά για τον καθένα κάθε μέρα.

Χρειάζεστε ένα πρόγραμμα 1800 θερμίδων;

Ένα πρόγραμμα διατροφής 1800 θερμίδων ίσως να είναι κατάλληλο για εσάς, αν έχετε μεγάλη σωματική διάπλαση, γυμνάζεστε και θέλετε να χάσετε βάρος. Αυτό το πρόγραμμα ίσως να ταιριάζει και σε ένα άνδρα με μεσαία σωματική διάπλαση, που γυμνάζεται και θέλει να χάσει βάρος ή σε ένα άνδρα με μεγάλη σωματική διάπλαση που κάνει λίγη γυμναστική και θέλει να μειώσει το βάρος του. Είναι αυτονόητο, ότι η τακτική άσκηση είναι σημαντική τόσο για την υγεία σας όσο και για την επίτευξη των αποτελεσμάτων σας.

Μία απώλεια 1 κιλού την εβδομάδα, είναι ένας ασφαλής ρυθμός απώλειας βάρους. Αν χάνετε γρηγορότερα από αυτό, ανεβείτε στο επόμενο επίπεδο θερμίδων στο πλάνο σας. Αν χάνετε πιο αργά, μειώστε στις 1500 θερμίδες την ημέρα. Όπως συμβαίνει με κάθε πλάνο διατροφής, η τακτική άσκηση δεν είναι μόνο μία υγιεινή συνήθεια, αλλά βοηθά να χάνετε και περισσότερες θερμίδες και να φτάνετε το στόχο σας γρηγορότερα.

Πώς είναι περίπου ένα πλάνο φαγητού για μία ημέρα καταναλώνοντας 1800 θερμίδες;

Αυτό το πλάνο περιλαμβάνει τρία γεύματα και τρία σνακ, που θα σας βοηθήσουν να καταναλώσετε 1800 υγιεινές θερμίδες κάθε μέρα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Να λοιπόν η βασική ημερήσια  κατανονή των 1800 θερμίδων:

Πρωινό: 1 πρωτεΐνη + 1 φρούτο (+ λαχανικά προαιρετικά)

Δεκατιανό σνακ: 1 σνακ πρωτεΐνης

Μεσημεριανό: 2 πρωτεΐνη + 2 λαχανικά + φυλλώδη πράσινα λαχανικά + 1 άμυλο/δημητριακό + 1 ενισχυτικό γεύσης + 1 φρούτο

Απογευματινό σνακ: 1 σνακ πρωτεΐνης + 1 φρούτο ή λαχανικό

Βραδυνό: 2 πρωτεΐνη + 1 άμυλο/δημητριακό + 2 λαχανικά + πράσινα φυλλώδη λαχανικά + 1 ενισχυτικό γεύσης

Σνακ: 1 φρούτο

 

Read More:http://bit.ly/1GrY59q 



0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας