Δείτε το … παγκάκι της γειτονιάς σας, με άλλο μάτι!



Γυμναστική στον δρόμο

Όλοι λένε και όλοι ξέρουμε ότι η άσκηση είναι πολύ σημαντική στην ευεξία μας, στον έλεγχο του βάρους μας, στην καλή φυσική μας κατάσταση και γενικά στην καλή μας διάθεση.

Ανεξάρτητα αν είστε τύπος του γυμναστηρίου ή ασχολείστε με κάποιο συγκεκριμένο άθλημα ή ακόμα δεν γυμνάζεστε αλλά θα θέλατε… τώρα που ανοίγει ο καιρός, είναι καλό να εκμεταλλευτούμε, τη φύση, το πάρκο, την παραλία και γενικά την ύπαιθρο.

Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να σας δώσω μερικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε εύκολα σε … 1 παγκάκι!  Δεν χρειάζεστε τίποτε άλλο, μόνο ένα παγκάκι … και μπορείτε να γυμνάσετε όλο το σώμα σας!

Αφού κάνετε λοιπόν, λίγο περπάτημα ή λίγο τζόκινγκ και μετά από μερικές διατάσεις μπορείτε να κάνετε τις παρακάτω ασκήσεις με 3 ή 4 σετ σε κάθε άσκηση και 12 ή 15 επαναλήψεις.

 

Έτοιμοι?  Ξεκινάμε …

 

1. Κάμψεις στήθους

Πηγαίνετε από την πίσω μεριά από το παγκάκι και βάλτε τις παλάμες σας ώστε να στηρίζεστε στην πλάτη από το παγκάκι.  Η απόσταση από τις δύο παλάμες θα είναι λίγο πιο ανοιχτά από τους ώμους σας.  Τοποθετήστε τα πόδια σας προς τα πίσω, έτσι ώστε να στηρίζεστε στις μύτες των ποδιών και το σώμα να είναι σε ευθεία γραμμή.

Κάντε κάμψεις λυγίζοντας και ισιώνοντας τους αγκώνες.

Προσοχή, να σφίγγετε την μέση (ραχιαίοι) και τους κοιλιακούς έτσι ώστε να μην πέφτει η μέση σας προς τα κάτω.

Οι αρχάριοι μπορούν να έχουν τους γλουτούς τους λίγο προς τα πάνω έτσι ώστε το σώμα να σχηματίζει μία αμβλεία γωνία.

 

Bench-Push-Ups

Bench-Push-Ups

 

Οι προχωρημένοι μπορούν να στηρίξουν τα χέρια τους, αντί για την πλάτη από το παγκάκι, από την άλλη μεριά στο κάθισμα από το παγκάκι.

Οι πολύ προχωρημένοι βάζουν τα πόδια πάνω στο παγκάκι να ακουμπάνε με τις μύτες και έχουν τις παλάμες στο έδαφος

 

Συνέχεια του άρθρου:
http://www.stumbleupon.com/su/2yVabZ/fit-4-all.gr/blog/deite-to-pangaki-ths-geitonias-me-allo-mati/ 



5
Μέσος Όρος: 5 (1 vote)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας