Ανακαινίσεις Καταστημάτων



Σήμερα στις ανακαινίσεις καταστημάτων δίνεται μεγάλη βαρύτητα στην διάκριση των εσωτερικών χώρων με σκοπό της καλύτερη περιήγηση των πελατών σε αυτούς. Οι σωστά σχεδιασμένοι εσωτερικοί χώροι όπως αυτοί της υποδοχής, της πώλησης, των ταμείων κ.τ.λ. μπορούν να διευκολύνουν τους πελάτες και να τους οδηγήσουν υποσυνείδητα σε σημεία που είναι επιθυμητά, με σκοπό την καλύτερη προώθηση των προϊόντων. Ο σημαντικότερος χώρος κάθε καταστήματος είναι σίγουρα ο χώρος των πωλήσεων, αλλά για να φτάσει έως εκεί ο πελάτης, χρειάζεται στρατηγική διαρρύθμιση των χώρων και αυτό είναι κάτι που προβλέπεται στο στάδιο του σχεδιασμού της ανακαίνισης.ανακαινισεις καταστηματων 2.jpg
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στις ανακαινίσεις καταστημάτων επηρεάζονται από τις τάσεις της κάθε εποχής και το στιλ του καταστήματος. Οι επενδύσεις ξύλου ή πέτρας, όπως και οι γύψινες διακοσμήσεις είναι πολύ συνηθισμένες και δίνουν την δυνατότητα δημιουργίας κρυφών φωτισμών και ιδιαίτερων οπτικοακουστικών εντυπώσεων. Γυάλινα διαχωριστικά, έπιπλα από λάκα,  inox και χαλκός είναι υλικά που συμπληρώνουν το παζλ της σύγχρονης  αρχιτεκτονικής.
Η μελέτη του φωτισμού θεωρείται ένα ξεχωριστό κομμάτι στον σχεδιασμό της ανακαίνισης. Είναι αυτός που δένει και αναδεικνύει όλα τα υπόλοιπα μέρη, σε μια τελική εικόνα που επιδρά στην ψυχολογία του επισκέπτη του καταστήματος. Και βέβαια η μελέτη φωτισμού πρέπει να λαμβάνει υπόψιν της την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και τον περιορισμό της σπατάλης, χωρίς να αφαιρεί κάτι από την ποιότητα του φωτισμού. Αυτό επιτυγχάνεται με την χρήση λαμπτήρων αλογόνου, LED κ.τ.λ.
Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι οι ανακαινίσεις καταστημάτων  δεν αποτελούν μια απλή εφαρμογή. Καθορίζονται από πολλές παραμέτρους και έχουν διάφορα στάδια υλοποίησης. Μια αποτελεσματική ανακαίνιση, μπορεί να αυξήσει το πελατολόγιο της επιχείρησης, να αυξήσει τα κέρδη και να αποφέρει γρήγορα την απόσβεσή της. Η χρήση σύγχρονων πλέον υλικών και εξοπλισμού, μπορεί να μειώσει το κόστος λειτουργίας της επιχείρησης κάτι που θα φέρει επίσπευση της απόσβεσης και τελικά ακόμη μεγαλύτερα κέρδη. Η άρτια μελετημένη ανακαίνιση δεν θεωρείται αναγκαίο κακό, αλλά μια κερδοφόρα επένδυση και ένα μέσο διαφοροποίησης από τους ανταγωνιστές.


0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα


μετακόμιση

ευχαριστώ για τις πληροφορίες. πολυ καλο αρθρο.



    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας