Αγόρασα μια ελαττωματική μικροσυσκευή των 200 ευρώ, αξίζει τον κόπο να τρέξω στα δικαστήρια για να βρω το δίκιο μου;



  Στην περίπτωση της καταγγελίας ο καταναλωτής χάνει 4 ώρες επιτόπου και άλλες 20 στις 4-5 αναβολές της υπόθεσής του στα δικαστήρια. Προσθέτοντας και την αμοιβή του δικηγόρου, δικαίως κάποιος θα αναρωτηθεί «τι μένει» από τα 1000 ή πιθανόν 2000 ευρώ που θα μπορούσε να ζητήσει ως αποζημίωση.
  Τι να κάνετε
  Σε αυτές τις περιπτώσεις ίσως είναι πιο σύμφορο να τηλεφωνεί κάποιος στο 1520 ή να αναθέτει την περίπτωσή του σε μια καταναλωτική οργάνωση. Και οι δύο εναλλακτικές επιλογές έχουν αποτελέσματα: επιλύουν πάρα πολλές μικροδιαφορές προς όφελος του καταναλωτή με ένα απλό τηλεφώνημά τους. Οι υπεύθυνοι της ταλαιπωρίας μας δηλαδή ανταποκρίνονται πολύ πιο εξυπηρετικά όταν «ακούν» στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής τους γραμμής την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ή μια καταναλωτική οργάνωση. 


5
Μέσος Όρος: 5 (3 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα


Forum Καταναλωτών

Στο emallers.com προσπαθούμε να πείσουμε τα καταστήματα που συμμετέχουν στη μηχανή μας να φτιάξουν sub-forum μέσα στο forum καταναλωτών που έχουμε δημιουργήσει. Καταστήματα ανοικτά σε συζήτηση έχουν και "καθαρή συνείδηση" εν γένει...

Παράλληλα προσπαθούμε να βοηθήσουμε κι εμείς όσο και οι επισκέπτες μας σε πιο ενημερωμένες αποφάσεις. Καταναλωτικός "κοινωνικός αυτοματισμός".

Ελπίζουμε να συμμετάσχετε.

Να μην πας στα

Να μην πας στα δικαστήρια, θα απογοητευτείς χειρότερα. Να πας στο συνήγορο του καταναλωτή και να γράψεις τα περιστατικά εδώ, με όνομα εταιρίας, είδος συσκευής, είδος βλάβης κτλ. Αυτά που θα γράψεις και στο συνήγορο του καταναλωτή. Η ζημιά που θα υποστούν από τη φυγή πελατών θα είναι μεγαλύτερη από την όποια αποζημίωση διεκδικήσεις...



    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας