9 Τρόποι για να γίνετε ευτυχισμένοι



9 Τρόποι για να γίνετε ευτυχισμένοι
Η καθημερινή τριβή περιστασιακά μας τα φέρνει όλα άνω κάτω. Η λύση είναι να δοκιμάσετε αυτούς τους 9 τρόπους για να είστε ευτυχισμένοι και για να έχετε το άγχος σας υπό έλεγχο.

1. Μάθετε να δίνετε.
Η έρευνα αποκάλυψε ένα εκπληκτικό γεγονός για το τι θα κερδίσουμε σαν αντάλλαγμα όταν δίνουμε. Σε ό, τι μπορεί να θεωρηθεί μια ευχάριστη καρμική πληρωμή, είναι πιο συχνά ο δωρητής - και όχι ο αποδέκτης - ο οποίος αντλεί το μεγαλύτερο κομμάτι της αποπληρωμής.


2. Τρώτε περισσότερο αβοκάντο.
Το άγχος εξαντλεί τη βιταμίνη Β6, που βοηθά την παραγωγή σεροτονίνης. Άρα μια βοήθεια στο να καλμάρουν τα «τσιτωμένα» νεύρα αποτελεί η κατανάλωση αβοκάντο και άλλων τροφίμων πλούσιων σε βιταμίνη Β6 όπως τα εμπλουτισμένα δημητριακά ολικής άλεσης, ο σολομός και το στήθος κοτόπουλου .


3. Φιξάρετε την καριέρα σας.
Δυστυχισμένος στη δουλειά; Μάθετε αν μια γρήγορη λύση ή μη - όπως είναι για παράδειγμα η διακόσμηση του γραφείου σας - θα κάνει, ή αν μια αλλαγή σταδιοδρομίας σας είναι εντάξει.


4. Κάντε περισσότερα γιόγκα.
Αυτό θα το κάνετε όχι μόνο για να βελτιώσετε την φυσική κατάσταση σας. Μετά από μία συνεδρίαση γιόγκα διάρκειας μιας ώρας, τα μέλη μιας μικρής έρευνας από μια εφημερίδα συμπληρωματικής και εναλλακτικής ιατρικής παρουσίασαν αύξηση των επιπέδων του εγκεφάλου στο γ-αμινοβουτυρικό οξύ, το οποίο ένας νευροδιαβιβαστής που απαντάται συχνά σε χαμηλά επίπεδα σε άτομα με κατάθλιψη.

5. Ψεκάστε με αιθέρια έλαια.
Εκχυλίσματα από φύλλα, φλούδες φρούτων, πέταλα και άλλα μέρη των φυτών, τα αιθέρια έλαια «φυλακίζουν» τα λεπτά αρώματα της φύσης και μπορούν ακόμη να ισορροπήσουν και τη διάθεσή σας, σύμφωνα με τα λεγόμενα των αρωματοθεραπευτών.

6. Απόθεμα σε φράουλες.
Οι φράουλες που είναι πλούσιες σε βιταμίνη C ενισχύουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα και καταπολεμούν την καταστροφή των εγκεφαλικών κυττάρων που προκαλείται από την έκθεση σε κορτιζόλη (μια ορμόνη του στρες). Και αλλά τρόφιμα όπως το γκουάβα, η πιπέρια καμπάνα και τα πορτοκάλια κάνουν επίσης το τέχνασμα.

7. Μάθετε να ανανεώνεστε γρήγορα.
Στη βιασύνη της καθημερινής ζωής, θα βρείτε συχνά τον εαυτό σας να αγωνίζεται από το ένα γεγονός στο άλλο, με σχεδόν καθόλου χρόνο στο ενδιάμεσο. Τι μπορείτε να κάνετε για να ανανεωθείτε σε μόλις 20 λεπτά; Ξαπλώστε ανάσκελα και τοποθετήστε τα πόδια σας ψηλά ώστε να ακουμπούν στον τοίχο και να διευκολύνεται έτσι η καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Αυτή η γρήγορη άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να πατήσετε το κουμπί επαναφοράς στο σώμα, το νου και το πνεύμα.

8. Εξασκήστε τη λογική.
Η εξάσκηση της λογικής (που αναφέρονται ως smrti στον Βουδισμό) οδηγεί στη συγκέντρωση (samadhi), η οποία με τη σειρά της οδηγεί στη γνώση (prajna). Η γνώση που κερδίζετε από το διαλογισμό μπορεί να σας ελευθερώσει από το φόβο, το άγχος και το θυμό - επιτρέποντας σας έτσι να είστε πραγματικά ευτυχισμένοι.

9. Προσθέστε τα ρεβίθια στη διατροφή σας.
Τα ρεβίθια περιέχουν φυλλικό οξύ (φολικό οξύ), το οποίο βοηθά στο να γίνει η ντοπαμίνη, ένας νευροδιαβιβαστής που συνδέεται με την ευχαρίστηση. Άλλα φιλικά στο φυλλικό οξύ τρόφιμα είναι οι φακές, τα μαυρομάτικα φασόλια και η σόγια.



2
Μέσος Όρος: 2 (4 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας