5 Τρόποι για να έχετε καλύτερο ύπνο



Θα χρειαστείτε

Απαραίτητο χρόνο για έναν πλήρη ύπνο.

Τίποτα δεν σκοτώνει την ικανότητά σας να μπορείτε να κάνετε τα πράγματα πιο γρήγορα τις πρωϊνές ώρες από ό, τι ένας κακός βραδυνός ύπνος. Μελέτες έχουν δείξει ότι η στέρηση βραδυνού ύπνου μειώνει σημαντικά την παραγωγικότητα στην εργασία σας. Όταν χασμουριέστε συνεχώς στην εργασία σας δεν μπορείτε να είστε σε εγρήγορση, να παίρνετε σωστές αποφάσεις ή να επικεντρονώσαστε όσο χρειάζεται στα καθήκοντά σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να νικηθεί η αϋπνία και να βελτιωθεί η ποιότητα του ύπνου σας δείτε εδώ μερικούς.

Πριν πάτε για ύπνο

Σταματήστε να ελέγχετε τα μηνύματά σας ή να βλέπετε τηλεόραση λίγο πριν τον ύπνο και θα μπορέστε να κοιμηθείτε καλύτερα. Μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι οι άνθρωποι που κάθονται σε μια οθόνη με οπίσθιο φωτισμό λίγο πριν από τον ύπνο τους έχουν χαμηλότερης ποιότητας ύπνο, ακόμη και όταν κοιμούνται αρκετές ώρες. Αυτό συμβαίνει γιατί κοιτάζοντας σε κάποια πηγή φωτός πριν πέσουμε στο κρεβάτι, όπως σε μια τηλεόραση που τρεμοπαίζει ή σε μία οθόνη υπολογιστή, διεγείρεται ο εγκέφαλος με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που το σώμα έχει ανάγκη για να μπορέσει να μπει σε φάση ύπνου, γι 'αυτό και είναι πολύ εύκολο να περάσετε πολλές ώρες άγρυπνος κάνωντας zapping από κανάλι σε κανάλι χωρίς να το καταλάβετε. Η έκθεση στο φως λοιπόν διεγείρει τον εγκέφαλο και δημιουργεί μια ψευδή εγρήγορση.

Άσκηθείτε

Θα γνωρίζετε ήδη ότι η άσκηση προσφέρει πολλά καλά οφέλη για την υγεία, και το να κοιμάστε καλά τη νύχτα είναι ένα από αυτά, όμως θα πρέπει η άσκηση να γίνεται το πρωί ή το απόγευμα και όχι το βράδυ για μπορέσετε να έχετε οφέλη. Η άσκηση το απόγευμα μπορεί να συμβάλει στο να μειώσετε το χρόνο που χρειάζεται για να νιώσετε ότι πρέπει να πέσετε για ύπνο, αλλά προσοχή γιατί η έντονη άσκηση κοντά στην ώρα του ύπνου μπορεί να έχει αντίστροφες επιδράσεις. Άμα εργάζεστε πρωϊνές ώρες, μελέτες έχουν δείξει ότι η πρωϊνή άσκηση μπορεί να βοηθήσει ώστε να έχετε λιγότερα προβλήματα ύπνου.

Σωστές τροφές

Μερικά τρόφιμα βοηθάνε να έχετε ένα καλύτερο ύπνο απ'ότι κάποια άλλα. Ίσως ήδη γνωρίζετε για το ζεστό γάλα, το χαμομήλι και την γαλοπούλα, αλλά υπάρχουν και άλλα όπως το μέλι, οι πατάτες, οι μπανάνες, το πλιγούρι βρώμης και το ψωμί ολικής αλέσεως.

Απότομο ξύπνημα

Σε κανέναν δεν αρέσει να ξεκινάει την ημέρα του με το μπιπ μπιπ ενός δυνατού ξυπνητηριού, αλλά δυστυχώς κάποιοι δεν μπορούν να ξυπνήσουν αλλιώς. Μία πιο ήπια λύση για το ‘δυνατό' ξυπνητήρι είναι ένα σύστημα ρολόι-ραδιόφωνο το οποίο θα δείτε αμέσως πως λειτουργεί. Καταρχήν βρείτε ένα παλιό σας κινητό ή αγοράστε ένα μεταχειρισμένο από αγγελίες και έχετέ το πάνω στο κομοδίνο σας με ενεργοποιήμένο το ξυπνητήρι του να παίζει ήχο από το ράδιο (ίσως χρειαστεί να έχετε τα ακουστικά συνδεδεμένα) ενώ το κλασσικό ξυπνητήρι σας με τον ήχο ‘alarm' βάλτε το στην άλλη άκρη του δωματίου και βεβαιωθείτε ότι είναι μεταξύ τους συγχρονισμένα στην ώρα. Ρυθμίστε το κινητό στο κομοδίνο σας για να χτυπήσει την ώρα που θα πρέπει να σηκωθείτε και βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά δυνατή η έντασή του ώστε να σας ξυπνήσει σίγουρα, αλλά όχι πολύ δυνατά. Το κλασσικό ξυπνητήρι με τον ήχο ‘alarm' ρυθμίστε το ώστε να χτυπήσει ακριβώς ένα λεπτό μετά. Έτσι όταν ακουστεί το πρώτο ξυπνητήρι (από το κινητό) το πρωί δεν θα πεταχτείτε από το κρεβάτι όπως με το κλασσικό ξυπνητήρι αλλά θα ξέρετε ότι έχετε περίπου 60 δευτερόλεπτα για να σηκωθείτε από το κρεβάτι και να κλείσετε το άλλο ξυπνητήρι που βρίσκεται στην άκρη του δωματίου πριν αρχίσει να χτυπάει με τον ενοχλητικό ήχο ‘alarm'.

Πιείτε καφέ

Αν βρίσκετε τον εαυτό σας να νειώθει κουρασμένος και ζαλισμένος από την δουλειά στο μέσο περίπου της ημέρας, τότε χρειάζεστε μία δυνατή ώθηση για να είσαστε αποδοτικοί το υπόλοιπο της ημέρας. Πιείτε ένα φλιτζάνι καφέ και πέστε για ένα σύντομο 15λεπτο ύπνο. Επειδή η καφεϊνη θέλει πάνω από 15 λεπτά για να αποροφηθεί από τον οργανισμό σας για να έχει αποτελέσματα, θα παρατηρείσετε πως μόλις σηκωθείτε από τον σύντομο υπνάκο σας ο εγκέφαλό σας θα είναι σε πλήρη ετοιμότητα για να ανταπεξέλθει για το υπόλοιπο μίας απαιτητικής ημέρας.

Τι να προσέξετε !!

Όσα διαβάσατε εδώ πρέπει να τα ακολουθείτε σε καθημερινή βάση ώστε να μπορέσει να προσαρμοστεί ο οργανισμός σας.



0
Δεν έχει βαθμολογηθεί
Η βαθμολογία σας: Κανένα


Εξαιρετικό το

Εξαιρετικό το άρθρο, ορίστε ένα ακόμα που εξηγεί πως να σταματήσεις το ροχαλητό. Θα σε βοηθήσει σίγουρα να κοιμηθείς καλύτερα !



    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας