4ο Μέρος - Τα πάντα για τα συμπληρώματα ΠΡΩΤΕΙΝΗΣ!!!



Τι πρέπει να προσέχω όταν επιλέγω ένα συμπλήρωμα πρωτεΐνης;Θα πρέπει να ελέγχετε πέντε βασικούς παράγοντες: 1) Προέλευση πρωτεΐνης (ο ορός γάλακτος κι οι πρωτεΐνες από αβγό και γάλα θεωρούνται οι καλύτερες). 2) Το ποσοστό της πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια προϊόντος (PER). 3) Το ποσοστό της αφομοιωσιμότητας της πρωτεΐνης (Net protein Utilization ή NPU). 4) Τη βιολογική αξία
του προϊόντος (biologic Value) από πλευράς περιεχομένου σε αμινοξέα (%
retained nitrogen). 5) Το χημικό βαθμό («chemical score») της
πρωτεΐνης. Ένας έκτος κρίσιμος παράγοντας είναι τα επιπλέον συστατικά
που περιέχονται στο σκεύασμα. Πρωτεϊνούχα σκευάσματα εμπλουτισμένα με υπέρ – δόσεις βιταμινών, μετάλλων και «εξωτικών» βοτάνων, θα πρέπει να σας προβληματίσουν πριν την αγορά τους γιατί, μετά, θα προβληματίσουν σίγουρα τα νεφρά σας.

Διαβάστε περισσότερα »

 

 

 

 



5
Μέσος Όρος: 5 (2 votes)
Η βαθμολογία σας: Κανένα




    RSS Feeds  |  Δημιουργία Ιστοσελίδας